2011. november 12., szombat

November 1.-12. - Part 1°

Csendes szombat délután... 9 órakor keltem ami az otthon megszokotthoz képest későinek számít. A délelőtt folyamán azonban úgy pörögtem mint a búgócsiga; reggel elmentem a piacra és postára, majd mire a gyerekek 1 óra körül kikeltek az ágyból én már javában főztem, mostam, takarítottam egyszerre (!). Elmondták, hogy mekkora király arc vagyok és még puszikat is kaptam a nyomaték kedvéért. Tehát megvolt a pozitív visszacsatolás. Aztán mindenki visszahúzódott a vackára - még legalább 1 óra míg hat a kávé amit magukba töltöttek. Addig van nyugtom tőlük. Ezért ültem le most írni ide is pár sort.

Bevallom elmaradtam manapság a bejegyzésekkel, mert kicsit összecsaptak fejem felett a hullámok és igazából nem nagyon kapott el az ihlet manapság. Lehet, hogy a hold különös állása vagy a hormonjaim miatt történt. Nem tudom. Azonban szorgos diák módjára gyűjtögettem az eseményeket amiket most egyszerre a nyakatokba fogok önteni.

November 1. (kedd)

Legutóbbi bejegyzésem után pajtikáim délutánra egy könnyed pikniket terveztek szendvicsekkel, rágcsákkal és kommersz vörös borral.  A Bosco di Capodimonte nevű parkba mentünk amiről már írtam is ide, mivel itt szoktam futni, ha tehetem. Amúgy tényleg kellemesen sikerült ahhoz képest, hogy viszonylag későn érkeztünk a helyszínre. Pár kép, csak a hangulat kedvéért:

Ott figyel az 5 literes vörös Ester háta mögött

Égigérő paszuly

Vidám falatozás 1.

Vidám falatozás 2.

Vidám falatozás 3.

Vidám falatozás 4.


Annyira menők ezek a fiúk!


Megyünk-e?

November 2. (szerda)

Szerdán már megint menni kellett iskolába és utána délután rohantam olaszra. Semmi izgi nem történt. Illetve mégis! Alkottam egy helyes kislányt a falamra fekete és piros kartonból, amit most meg is osztok veletek:

Ugye, hogy otthonosabb így a vackom?
Hozzá kell tennem, hogy az  ötlet nem az enyém, hanem az oly nagyszerű Banksy mester alkotása, de eredeti, saját kezű hamisítvány. Amúgy miután ezt megcsináltam a falamra, további 3 szobában, további 3 falfelületet bocsátottak rendelkezésemre, ahol még kiélhetem rejtett kreativitásomat. Bevallom, ez picit beindította fantáziámat és a hét második fele a művészetek jegyében telt. Haladjunk is szépen tovább ezen a vonalon.

November 3. (csütörtök)

Csütörtökön is csak a szokásos szorgos diák nap volt azzal az egy különlegességgel megspékelve, hogy megnéztük este a gyerekekkel a Hupikék törpikék kalandjainak film változatát, olaszul. El kell, hogy mondjam, hogy én világ életemben utáltam a törpék társadalmát, de  társaság kedvéért már csak azért is csatlakoztam és néha még nevettem is rajta! Meg az volt a legviccesebb mikor mindenki elmondta, hogy ők otthon hogy hívják a a törpöket. Volt smurfs, smerfy, puffi, majd jöttem én: hupikék törpikék. Nem tudom, hogy leírva is érződik-e a helyzet komikuma. Azóta viszont nagy tiszteletnek örvendek a társaságban, hogy én ilyen nehéz nyelvet beszélek. Egzotikus, mi?

November 4.- 5.-6. (péntek, szombat, vasárnap)

Úgy döntöttem, hogy egy kalap alá veszem ezt a 3 napot, mert különösebben nem történt semmi érdekes és már majdnem egy hete történt, úgyhogy már kicsit lejárt a szavatossága az előző hétvégének. Ahogy említettem a hét a kreativitás jegyében telt, ami a hétvége folyamán csúcsosodott ki igazán. Ester rendelt tőlem egy kutyás képet a falára, amire én rögtön csináltam négyet. Meg kell, hogy mutassam, mert ez már tényleg eredeti, Klacsmann Flóra alkotás:

balról jobbra: egy border collie, egy mopsz, egy angol bulldog és egy golden retriver látható
Amúgy Esterrel nagyon jól megértjük egymást, ami az enyhe kutya fanatizmust illeti (a hupikék törpikék témában viszont már nem egyszer egymás torkának ugrottunk. De csak szeretetből).

Ezen kívül készítettem néhány fotót Nápoly zezugosabb részeiről, mert Vinci - a mexikói - egy napra kölcsönadta nekem az ultramenő fényképezőgépét, amitől enyhe izgalmi állapotba kerültem. Meg kell hogy valljam, hogy engem nem kicsit nyűgöz le a nápolyi street art (csak azért mondom, hogy tudjátok miért szaladt el velem a ló, ami az album városnézés-graffiti arányát illeti). Amúgy a sorozat teljes egészében a fb profilomon tekinthető meg, de azért ide is feltöltök párat, a menőbbek közül.










Most elhúzok futni egy pindurt, de utána még az este folyamán megemlékezem a az eheti eseményekről, nehogy szó érje a ház elejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése